Plattdeutscher Gottesdienst in Husum

Am 14.11.2010 fand ein plattdeutscher Gottesdienst in Husum statt.

Gottesdeenst op Plattdüütsch

An Sünndag den 14 November hett de lewe Gott

in Husum dörch de Bröder plattdüütsch schnackt.

Komen sind nich bloß Geschwister ut den Bezirk Flensburg.

sondern vun wiet her ton Bispill ut Dithmarschen, Mölln un Trittau.

Vörrut hett de Instrumentalgruppe speelt: Ick hev mien Oogen op

De Gemeende singt: Levste Jesus wi kaamt all in dien Huus, dien Woort to hören.

Na Ingangsgebet un Begröten dörch den Preester Karl-Heinz Knudsen

hören wi dat Textwort: ut Psalm 32, 8 und dor het dat: Ick will di bibringen un di den Weg wiesen, den du gahn schallst. Lehren will ick di - op di heff ick mien Oog.

Wi hören von de Leevde und de Geduld, de unse Vadder in Heven

Immer wedder mit uns hett. Unse Bemöhen schull wehn, immer

mehr vun dat Wesen Jesu Christi antonehmen. Dat bedüd mennigmol Kampf!

Aber dat wunnerbare is: Gott helpt dorbi! He gifft Tipps und Orientierung,

he liehrt uns wie wi mit Gegenwind umgahn, jo he hett een Oog op uns!

Im Mitdeenen ünnerstrieken de Evangelist Hartmut Timm ut Heide und de Preester Heinrich Johannsen ut Sörup, dat de Herr op den Weg vun de Nahfolge uns immer to Siet steiht. Dat wi en herrliche Tokunft in Utsicht hebben:

Op ewig bi Gott to wen, wo wi endgültig vun Sünde und Pien befriet sünd.

Dat Unser Vater und dat Hillige Abendmahl wor op hochdüütsch miteenanner fiert.

Dat wäre en ganz besondere Beleben! Man har dat Geföhl dat unse Vadder in Heven uns op plattdüütsch noch veel neger wär. Ok de Hochdüütsche, de dat op plattdüütsch nich verstahn hett, hett föhlt: Vadder in Heven hett mi leev!

De Gottesdeenst wor umrahmt dörch Bidräge vun de Instrumentalgruppe.Husum.

Auf Hochdeutsch:

Am Sonntag, den 14. November hat der liebe Gott in Husum durch die Brüder plattdeutsch gesprochen.

Gekommen sind nicht nur Geschwister aus dem Bezirk Flensburg sondern von weither, zum Beispiel aus Dithmarschen, Mölln und Trittau.

Vor dem Gottesdienst hat die Instrumentalgruppe gespielt: Ich hebe meine Augen auf.

Zu Beginn singt die Gemeinde Liebster Jesus wir sind hier um dein Wort zu hören.

Nach dem Eingangsgebet und der Begrüßung durch den Priester Karl-Heinz Knudsen wird das Textwort verlesen es steht im Psalm 32,8 und dort heißt es:

Ich will dich unterweisen und dir den Weg zeigen, den du gehen sollst;

Ich will dich mit meinem Auge leiten.

Wir hören von der Liebe und der Geduld, die unser Vater im Himmel immer wieder mit uns hat. Unser Bemühen sollte sein, immer mehr von dem Wesen Jesu Christi anzunehmen. Das bedeutet manches Mal Kampf. Aber das Wunderbare ist: Gott hilft uns dabei! Er gibt uns Tipps und Orientierung, er lehrt uns mit Gegenwind umzugehen, ja er hat ein Auge auf uns.

Im Mitdienen unterstreichen der Evangelist Hartmut Timm aus Heide und Priester Heinrich Johannsen aus Sörup, das der Herr auf dem Wege der Nachfolge uns immer zur Seite steht. Das wir eine herrliche Zukunft in Aussicht haben. Auf ewig bei Gott zum sein wo wir endgültig von Sünde und Pein befreit sein werden.

Das UNSER VATER und das Heilige Abendmahl haben wir auf hochdeutsch miteinander gefeiert.

Das war ein ganz besonders Erleben. Man hat das Gefühl, das unser Vater im Himmel uns auf plattdeutsch noch viel näher ist. Auch die Geschwister, die plattdeutsch nicht verstehen haben gefühlt: Vater hat mich lieb.

Der Gottesdienst wurde durch Beiträge der Instrumentalgruppe umrahmt.

KHK